Tänään yhdistyksen päivätilaisuuteen Pelttarissa oli kutsuttu esittäytymään piirin uusi toiminnanjohtaja Tommi Kamppinen. Sadepäivän anti oli salillinen kuulijoita, kun ei pihatöille ollut mitään tilausta Sen sijaan saatiin kuulla Tommin kuuluvaa ja sujuvaa kerrontaa, positiivisia ajatuksia, kokemuksia ja ihmetystäkin uuden työnsä alkutaipaleelta. Ihmetystä esimerkiksi siitä valtavasta määrästä liikuntaharrasteita, joita EP:n piirin yhdistyksissä on jatkuvasti jäsenistölle tarjolla muun vapaaehtoistyön ja toiminnan ohella. Kuultiin myös hänen kauttaan kehuja siitä, mitä ”isolla kirkolla” meidän piirin toiminnasta ajatellaan. Se on kuulemma esimerkillistä ja vaikuttavaa toimintaa muille piireille, jotka sitten tekevät perässä. Salissa oli hiiren hiljaista kun Tommi nosti esille joitakin nyt keskeisiä meneillään olevia toimintoja piirissä, mutta myös hautumassa olevia suunnitelmia, yhteistyötahoja ja luotaamista tulevaisuuteen ajatellen piirin yhdistysten tarpeita. Tommille ”ten points” sujuvasta ja mielenkiintoisesta esityksestä. Tyytyväisesti myhäilevää väkeä lähti Pelttarista kotiin, ja arvonnassa Tommi oli yksi onnettaren suosikeista. Kotiin meni lapsille ja puolisolle viemisiä.
Kiitos mukanaolleille !
Toiminnanjohtajan vierailu