Hyppää sisältöön

Toiminnanjohtajan vierailu

Tänään yhdistyksen päivätilaisuuteen  Pelttarissa oli kutsuttu esittäytymään piirin uusi toiminnanjohtaja Tommi Kamppinen. Sadepäivän anti oli salillinen kuulijoita,  kun ei pihatöille ollut mitään tilausta Sen sijaan saatiin kuulla Tommin kuuluvaa ja sujuvaa kerrontaa,  positiivisia ajatuksia,  kokemuksia  ja ihmetystäkin  uuden työnsä alkutaipaleelta. Ihmetystä  esimerkiksi siitä valtavasta määrästä liikuntaharrasteita,   joita EP:n piirin yhdistyksissä on jatkuvasti jäsenistölle tarjolla muun vapaaehtoistyön ja toiminnan ohella.  Kuultiin myös hänen  kauttaan kehuja siitä, mitä ”isolla kirkolla” meidän piirin toiminnasta ajatellaan. Se on kuulemma  esimerkillistä ja vaikuttavaa toimintaa muille piireille,  jotka sitten tekevät perässä. Salissa oli hiiren hiljaista kun Tommi nosti esille joitakin nyt keskeisiä meneillään olevia toimintoja  piirissä,  mutta  myös hautumassa olevia suunnitelmia, yhteistyötahoja  ja luotaamista tulevaisuuteen ajatellen piirin yhdistysten tarpeita. Tommille ”ten points” sujuvasta ja mielenkiintoisesta esityksestä. Tyytyväisesti myhäilevää  väkeä lähti Pelttarista kotiin, ja arvonnassa Tommi oli yksi onnettaren suosikeista. Kotiin meni lapsille ja puolisolle viemisiä.
Kiitos mukanaolleille !

Jaa tämä artikkeli