Hyppää sisältöön

Luontoretki 3.6.2026

Yhdistyksen keväinen luontoretki tehtiin 3.6.-26 Hirvikosken laavulle ns. Peikkolaavulle Keski-Nurmoon. Suurin osa oli tullut polkupyörällä – hatunnosto siitä! Ja tulipa Keski-Luoman Matti veneellä. Kaunis aurinkoinen sää suosi retkeilijöitä ja eväät maistui.
Kuvia galleriassa.

Jaa tämä artikkeli